Innan du bestämmer dig måste du fundera på vad ni saknar och behöver! 

Om du funderar på att byta PPC byrå eller outsourca det måste det finnas en anledning till det. Vi på Goldfish har stor erfarenhet av PPC och har varit aktiva inom PPC sedan 2005.

  • Har du en dedikerad Account Manager?
  • Visar din nuvarande byrå återkommande strategier för att maximera prestationen?
  • Får du tillräckligt med rapporter?
  • Är din byrå finansiellt motiverade att prestera bäst resultat för dig?
  • Lever din byrå upp till din krav?

Antagligen är du här för att du inte kan svara ja på alla frågor. Kan du inte det så är det dags att fundera på att byta till en byrå där du kan det!

Vi arbetar resultat drivet och för oss betyder det att vi inte bara kopplar på ett budgivningsverktyg och kallar det PPC managment. Vi tar ett helhetsgrepp om kontot och ser till att gå igenom struktur, strategi, budgivning, landningssidor och allt annat. Passar kontot för det kan vi slå på automatisk budgivning men det betyder inte att vi slutar optimera kontot manuellt. Vi arbetar hela tiden för att utöka det och få högre ROI. Om du jobbar med Godlfish kan du förvänta dig att vi:

  • Lägger till nya nyckelord
  • Presenterar upplägg för att maximera ROI på regelbunden basis
  • Testar nya annonstexter
  • Testar nya landningssidor
  • Säsongsvarierade annonstexter
  • Rapporterar när du vill
  • Förbättrar kvalitetspoängen
  • Använder GEO styrning där det behövs
  • Djuplänkar allt
  • Kampanjspårar alla annonser och nyckelord
  • Använder alla matchningstyper

Vi erbjuder inte bara rätt expertis och hög servicenivå. Vi kan också erbjuda resultatberoende affärsmodeller där du endast betalar för det resultat vi levererar. Om du tror att din byrå skulle kunna prestera bättre än den gör idag. Tveka då inte att kontakta oss!

Divi WordPress Themes